Tog en tur upp till Whangarei för att hälsa på Laurie och Jasmin förra helgen. Hade pyjamasparty med typ 16 tjejer jag inte kände och såg Eurovision Song Contest på morgonen (hej tidsskillnad). Var himla patriotisk och stolt över Sverige. Efter caféfrukost med Lauries värdfamilj åkte hon och jag hem till henne och lekte lite.
Went up to Whangarei last weekend to visit Laurie and Jasmin! Had a sleepover with 16 girls I didn't know, and watched Eurovision Song Contest at 7 in the morning (hello time difference). I became VERY patriotic and proud of Sweden. After having breakfast in town with Laurie's host family, we went to her place and hung out for a while.
Höjdpunkten av min resa var nog att Laurie gav mig Belgisk elefantchoklad. (betyder INTE att resan var tråkig, utan att jag bara verkligen verkligen gillar elefantchoklad)
The highlight of my trip was probably when Laurie gave me Belgian elephant chocolate. (does NOT mean that the trip was boring, but that I just REALLY like elephant chocolate.
Laurie was a cutiepie
Köpte ett paket hallon och en pizza, och åkte sedan hem till Auckland igen.
Idag har jag varit och sagt hejdå till Paul på flygplatsen, åkt bus med en tysk gangster och haft världens bästa kväll tillsammans med min värdfamilj. Ska visa snart.
Bought a box of raspberries and a pizza, and then I went back home again.
Today I've been to the airport to say goodbye to Paul, talked to a German gangster and had the best evening ever with my host family. I'll show you soon.
CHOKOTOF, Elephant chocolate? :P
ReplyDeleteLaurie looks creepy! :P
THANKS BENJA!:)
ReplyDelete