Jag bor lite såhär nu, men det känns ganska bra. På riktigt alltså. Mina fina fiskar har fått flytta från sovrummet till vardagsrummet, och jag insåg precis att de aldrig fått vara med här och fick lite dåligt samvete, men här är de:
I live like this now, but it feels quite good. Actually seriously honestly. My fish have moved from my bedroom to the living room, and I just realized I've never showed them here and felt so bad for them so here you go:
Två blåciklider är det jag fått, Våfflan och Kexet. Sedan finns det en mal också, men jag trodde så länge att den var död eller borta så den har inget namn. // It's the Waffle, the Cracker and then the third one that doesn't have a name because I thought it was dead for such a long time.
Våfflan plus massa yngel (ser ni dem?) som de åt upp sedan. // The Waffle and his and the Cracker's fish babies (can you see them?), who are not alive anymore because they ate them. Mean.
våfflan och kexet xD
ReplyDelete