12 February 2013

lördag del 3 - saturday part 3

Åt jättegod middag bestående av det vi köpt på franska marknaden. Sedan var jag rastlös och tyckte att vi skulle hitta på något så plötsligt föreslog Sue (värdmamma) att vi skulle gå och se cricketmatchen mellan Nya Zeeland och England då Gregs (värdbror) kompis kompis från England (som ingen hade träffat innan hon kom och bodde hos oss) var där. Matchen hade börjat från sådär en halvtimme sedan, men jag, Greg och Hannah (hon från England) hoppade in i bilen och så bar det av. Jag kan (eller kunde) absolut inte reglerna så Greg och Hannah fick sitta och förklara allt som hände. Men nu förstår jag! (tror jag) Såhär såg det ut i alla fall:

Had a great dinner consisting of what we'd bought at the french market that morning. I was restless and wanted to do something, so suddenly Aue (hostmum) said we could watch the NZ vs England cricket game since Greg's (hostbrother) friend's friend from England was there. The game had started about half an hour ago but we jumped into the car, and off we went! I really don't (or didn't) know the rules, so I had to ask Greg and his friend's friend Hannah all the time. But it was still cool, and now (i think) I understand most of it! Anyway, this is kinda what it looked like:


2 comments:

  1. i love the first photo so much :) wow agnes, i just LOVE IT :D <3 well done babe

    ReplyDelete